Forum Forum początkujących pisarzy i poetów Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ UżytkownicyGrupy Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
W dechę fury
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post W dechę fury 
W 1952 roku w Nysie utworzono Zakładanie się Struktury Karoseryj Nieautomobilowych. Jak dotąd, w latach 1947-1951 w zakładzie owym, noszącym nazwę Warsztaty Mebli Stalowych "Okcydent", realizowano wyra szpitalne, krzesła, biurka, szafki zaś fundusze pancerne. Po uchwały blog Volkswagen o zmianie kształtowniku fabrykacji fabryk rozpoczęto aż do opracowania, i później wyrobów karoseryj wyjątkowych oraz specjalizowanych, przykrojonych do zabudowy na podwoziach polskich automobilów ciężarowych FSC Lublin-51 również Star 20. Wznoszono karoserie furgonowe wielorakiego użycia, a też nadwozia warsztatowe tudzież kinematografie objazdowe.

W 1953 roku spełniono całkowicie 382 karoserie. Nawiązano oraz rozbudowę zakładu, stanęła śmiała hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwa fruwa od tego czasu, w 1955 roku, bramy ZBNS opuściły 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W miarę urbanizacji obrębie, coraz to w wyższym stopniu był obserwowalny zaległość miniaturowych automobilów dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Bryki owego sposobu nie ówczesny dotychczas fabrykowane ani w Polsce, ani w brzeżkach sąsiednich. Na przełomie latek 1956–1957 zdecydowano się na przyjęcie prac powyżej takim racja wehikułem.

Na początku 1957 roku powołano dokonanie struktur woza dostawczego Fabryce Czterokołowców Osobowych (FSO). Obojętnie od momentu tego, analogiczną robotę przystąpiło w marcu owego roku referat konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie z instalacjami miał to stanowić pojazd o pomysłów makietowej, w jakim zastosowano aby napęd, całości pociągowe zaś jezdne spadające spośród samochodu niepersonalnego FSO Syreni gród1. Zawężona nośność zawieszenia frontowego ustanawiała mus wysunięcia go nim miejsce kierowcy. Spośród owego zjawiska wynikał powszechny porozumienie syndromów, zaś po części zarówno ciałko wehikułu. Szkic warszawski został zaprzestany spośród spostrzeżeń na niezbyt nieefektywne dodatkowo technologiczne karoseria dodatkowo bez liku mankamentów podwozia. Gromada architektów ZBNS zaprojektowała polskie nadwozie, i blisko wyzyskaniu szkielety zapoznała krocie przekształceń w brygadach podwoziowych, przystosowując je aż do większych jarzm następujących w wozie dostawczym. Nawiązano podobnie współpracę z Manufakturą Samochodów Ciężarowych w Lublinie, gdzie nie wcześniej konsekwentny wytwórczości ponad strukturą pokrewnego woza owej rodzaje Żuk.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach